http://u.goal.com/297400/297431_heroa.jpg

شاگردان امیر قلعه نویی این روزها مشغول آماده سازی خود جهت رویارویی با گسترش فولاد تبریز هستند و روزهای پر حرارتی را پشت سر می گذارند.
*آخرین تمرین استقلالی ها  قبل از سفر به تبریز ، در تهران برگزار می شود و نفرات این تیم در دیار ستارخان آیتم تمرینی سنگین نخواهند داشت. لازم به اشاره است که تیم امیر قلعه نویی به جهت آمادگی بیشتر تا قبل از رفتن به تبریز ، دو جلسه تمرینی را نیز زیر نور برگزار می کند تا در نخستین بازی خود در ساعات پایانی روز پنج شنبه دچار مشکل بدنی نشوند.
*با هماهنگی های مسئولین استقلال ، آبی پوشان روز چهارشنبه از ساعت 17 عصر سفر خود را به تبریز آغاز می کنند و اردوی خود را در هتل شهریار این شهر برپا خواهند کرد.
*جاسم کرار ، ستاره اسبق آبی پوشان که به تازگی دوباره  به لیست نفرات این تیم اضافه شده ، تا 3 روز آینده به تهران سفر می کند تا ضمن نهایی کردن مراحل قراردادش با استقلالی ها ، به اردوی این تیم ملحق شود. اضافه شدن این بازیکن به لیست استقلال ، حالا که دیگر جباری در جمع آبی ها نیست ، اتفاق جالب توجهی است.
*امیر قلعه نویی ،راهبر فنی آبی پوشان جهت حضور در رقابت های پش روی شاگردانش ، 4 تن از نفرات امید تیم را به لیست فصل آتی اضافه کرده تا با انگیزه و تلاش خود در تیم مثمر ثمر باشند ، سید حسین حسینی ، حامد خسروی ، احسان پیرهادی و مهران قاسمی بازیکنان امید هستند که امسال در جمع بزرگسالان توپ خواهند زد.
*با توجه به جذب نفرات مد نظر قلعه نویی توسط مسئولان استقلال برای این تیم ، آّبی ها همچنان 2 سهمیه لیگ برتری خالی در لیست خود دارند که بنا به صلاحدید کادر فنی در مقطع نیم فصل از این سهمیه استفاده خواهند کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392 ا 17:27 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.